Siskola

Siskola on kaikenlaisiin syöpiin sairastuneiden naisten oma keskusteluryhmä Facebookissa, jossa syöpään sairastuneet naiset tukevat toisiaan. Siskolan toimijat ovat itsekin sairastuneita vapaaehtoisia.

Siskola – syöpään sairastuneiden naisten salainen keskusteluryhmä Facebookissa

SISKOLA on syöpään sairastuneiden naisten vetämä verkosto, ja salaisen keskusteluryhmän ylläpitäjät ovat vapaaehtoisia ryhmän jäseniä. Kaikki ryhmän keskustelut käydään luottamuksella. Mitään ryhmässä kuultua jaeta ulos, eikä myöskään jäsenten estäminen ole sallittua.

Huomaathan, että ryhmän yksityisyys perustuu jokaisen omaan toimintaan ja keskinäiseen luottamukseen; kenenkään todellisesta henkilöllisyydestä emme voi mennä takuuseen.

Poliittiset ja uskonnolliset aiheet jätetään ulkopuolelle, emmekä ota kantaa hoitoihin, hoitaviin ammattilaisiin emmekä vaihtoehtohoitoihin. Siskolassa ei myöskään markkinoida liikkeenharjoittajien tuotteita eikä palveluja.

Toiminnan fokus on vertaisuudessa – rinnalla kulkemisessa sekä ilojen ja surujen jakamisessa. Puhumme kaikesta avoimesti.

Pääset mukaan seuraavasti:

1) Klikkaa linkkiä

2) Täytä kaksi kenttää eli

a) kerro lyhyesti syöpädiagnoosistasi ja
b) ruksaa Siskolan säännöt hyväksytyksi.

Tämän jälkeen ylläpito hyväksyy sinut jäseneksi tai saat Messengerin kautta lisäpyynnön. Ellet ole saanut hyväksymisilmoitusta parin päivän sisään, tutkithan viestipyynnöt!

Tervetuloa verrattoman vertaistuen pariin! 💖

Siskolan ylläpitäjät