Siskolan vinkkipankki

Syöpään sairastuneiden Siskojen laatimat vinkit syöpämatkan helpottamiseksi.

Sinulle, syöpään sairastunut!

Uskomme tietävämme, miltä sinusta tuntuu. Jokainen meistä on kokenut saman, ja olemme yhdessä koonneet nämä vinkit syöpämatkasi helpottamiseksi.

Osa asioista saattaa toistua ja logiikka voi takkuilla; yritimme parhaamme. Vinkkimme eivät ole virallisia suosituksia; olemme vain joukko syöpään sairastuneita naisia, joiden omiin kokemuksiin ne perustuvat.

Olemme rämpineet läpi diagnoosin, leikkausten, solunsalpaajahoitojen l. sytojen, sädehoitojen ja monenmoisten muiden syöpähoitojen. Kaikkea emme ole voineet mukaan mahduttaa. Kerromme kotikonsteja ummetukseen, nivelkipuihin, pahoinvointiin, ripuliin ja moneen muuhun vaivaan. Saat niksejä myös peruukin asetteluun ja ulkonäön kohennukseen.

Kuljetaan yhdessä tätä matkaa, jolle kukaan ei halunnut.

P.S. Huomaathan, että vinkit on laadittu ennen koronapandemiaa. Huomioi tämä ja noudata tiukasti hoitotahosi antamia ohjeita.

VINKKI: kun avaat pdf-tiedoston, valitse oikeasta ylänurkasta kirjanmerkit (ympyröity kuvassa keltaisella), niin pääset siirtymään osiosta toiseen.

Avaa vinkkipankki kuvaa klikkaamalla: